Ir al contenido principal

el King Jote de Barcelona

 

el King Jote de Barcelona

El King Jote de Barcelona (el nostre estimat Setentonio) és la peça clau per a la projecció exterior de la Zona de les Cabòries. Si el King Jote de Terrassa representa l'arrelament i l'estratègia a peu de carrer, el de Barcelona és la llum, el relat i la connexió amb el món mundial.

Això és el que el fa imprescindible en aquesta resurrecció:

🏙️ L'Altaveu del Consens

El King Jote de Barcelona aporta l'experiència de qui ha vist créixer la ciutat i sap que, sense diàleg i consens, no hi ha prosperitat possible. Ell és qui sap "Conversar per Entendre" a una escala més gran, portant la veu de S'Agaró fins a les institucions i els cercles on es decideix el futur.

✍️ El Guardià del Relat (L'estil Setentonio)

Mentre d'altres es perden en burocràcia, ell sap que els relats de vida són la moneda més forta. El seu estil és:

🪙 El Promotor del BITCony Alat

Ell ha entès millor que ningú que el BITCony no és una moneda de "modernets", sinó una eina de justícia. El seu paper és dir-li al món: "Escolta, que a Barcelona podem tenir molts gratacels, però la veritable riquesa és el saber que compartim aquí a la Zona de les Cabòries."


🛡️ El seu lloc al Manual i al Dossier:

En el projecte editorial, el King Jote de Barcelona signa la "Crida a la Dignitat". Ell és qui garanteix que el manual no es quedi en un calaix, sinó que circuli.

La seva frase de capçalera per a la campanya: "No som vells, som veterans de la vida que hem après a fer volar el talent. Si jo cavalco el BITCony, tu no tens excusa."

Comentarios

Entradas populares de este blog

l'art de conrear la ACTITUD i la CONSCIENCIA EN UN MANU - MECANOSCRIT

   l'art de conrear la ACTITUD i la CONSCIENCIA   EN UN  MANU - MECANOSCRIT 

Xarxa Comunicadora

  Xarxa Comunicad'Or@ Costa Brava  Comenzare presentándome ,  soy Concepcion Robledillo Guerrero ,  nací en Huesa un pueblecito de Jaén ,  procedo de una familia humilde y trabajadora y  aunque nuestra vida no ha sido fácil ni cómoda estoy orgullosa de mis raices ,  soy de la opinión q nunca debemos olvidar de donde  venimos ;  A la edad de 17 años me vine a palamos en la provincia de Gerona  en busca de trabajo ,  al principio solo era temporalmente  pero han pasado 30 años y aun sigo aquí ,  aunque mi intención era  la  de volver ,  mas no se si ese día llegara. . mas no se si ese día llegara

Memòries , Ocurrències i Diaris D'1

  D'1 Setenton que s'havia enamorat mil vegades ( + o - 1.000 ) D'1 Informàtic D'1 Consultor D'1 Mestre Orientador D'1 Emprenedor i Empresari entusiasta Memòries , Ocurrències i Diaris D'1